Od 1 grudnia br. do gamy dostępnych w naszym Banku oraz innych banków z grupy BPS płatności mobilnych dołaczone zostały płatności zegarkami Swatch oraz Amazfit.
Obecnie Klienci mogą rejestrować swoje karty w urządzeniach: Google, Apple, Fitbit, Garmin i Xiaomi, zegarków Swatch (karty VISA i Mastercard) i Amazfit (w tym wypadku tylko dla kart Mastercard).
Jak to działa - SwatchPAY!
Wybrane modele zegarków Swatch są wyposażone w moduł umożliwiający przechowywanie danych stokenizowanej karty. Istnieją trzy metody, aby powiązać kartę z zegarkiem:
1. Pierwsza metoda to samodzielna aktywacja płatności. W tym celu należy użyć lub pobrać na swój telefon aplikację SwatchPay! by wearonize, która łączy się z zegarkiem poprzez moduł NFC telefonu i zapisuje odpowiednie informacje o stokenizowanej karcie na zegarku. Aplikacja
jest dostępna w sklepach App Store i Google Play.
2. Druga metoda to aktywacja płatności w autoryzowanym sklepie Swatch. W tym przypadku musimy udać się do sklepu stacjonarnego Swatch, poprosić o rejestrację karty w usłudze i zapisanie stokenizowanej karty w pamięci zegarka. Pracownik sklepu poprowadzi nas przez
cały proces.
3. Ostatnia metoda to dodanie karty płatniczej do usługi w momencie zakupu zegarka w autoryzowanym sklepie internetowym Swatch. W procesie zakupu zegarka należy wybrać opcję aktywacji płatności zegarkiem i postępować zgodnie z instrukcją. Zegarki Swatch są analogowe, zatem nie wymagają wprowadzana kodu PIN na tarczy, a transakcje są potwierdzane na terminalu płatniczym, podobnie jak w przypadku kart i transakcji zbliżeniowych.
Jak to działa - Amazfit ZEPP
Klienci posiadający karty Mastercard mogą także zarejestrować swoje karty do zegarków Amazfit. Aby powiązać kartę z zegarkiem, należy zainstalować aplikację Zepp Pay na telefonie z systemem Android lub iOS i postępować zgodnie z instrukcjami aplikacji. Zegarki Amazfit są cyfrowe i w celuzabezpieczenia płatności ustanawia się kod PIN do płatności mobilnych w aplikacji Zepp.