Co 90 dni zmieniam hasło do logowania!

06-04-2022

Szanowni Klienci,

przypominamy, że zgodnie z obowiązującym:
- Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych
- Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych

Użytkownik korzystający z systemu bankowości internetowej eBankNet/eCorpoNet zobowiązany jest do zmiany hasła do logowania co 90 dni. 
Wskazany termin liczony jest od ostatniej poprawnej jego zmiany.

Zmieniaj hasło i wyrabiaj w sobie dobre nawyki – NAWYKI BEZPIECZEŃSTWA

Bezpieczna Bankowość Elektroniczna 

  • Zmieniaj regularnie hasło
  • Zapamiętaj i nie ujawniaj nikomu hasła (ani loginu)
  • Zmieniaj hasło również wtedy, gdy zachodzi podejrzenie, że zostało ujawnione osobie trzeciej - uważaj na próby wyłudzenia
  • Hasło musi mieś co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
  • Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
  • Nie przechowuj hasła razem z loginem
  • Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu  z systemu
  • Nie korzystaj z nieznanych sieci WIFI oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowej, Hotspot
  • Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
  • Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
  • Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
  • Sprawdź czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
  • Sprawdź czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
Znajdziesz nas też tutaj