ZWERYFIKUJ I ZAKTUALIZUJ SWOJE DANE OSOBOWE W SYSTEMIE EBANKNET
Jeżeli zmieniłeś adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, wymieniłeś dowód osobisty i zapomniałeś o swoim obowiązku aktualizacji danych w Banku – ta informacja jest dla Ciebie.
Możesz zaktualizować swoje dane osobowe z pozycji wygodnego fotela – Twój Bank Ci to zapewnia.
Możesz to zrobić w kilku krokach bez wychodzenia z domu w systemie eBankNet.
Jak to zrobić?
- Zaloguj się do systemu eBankNet
- Po zalogowaniu wybierz: MÓJ PROFIL
- Po otwarciu okna wybierz opcję danych, które chcesz zaktualizować: ADRES ZAMELDOWANIA/ADRES KORESPONDENCYJNY/ADRES E-MAIL/DOKUMENT TOŻSAMOŚCI
- Po dokonaniu wyboru wybierz: EDYTUJ. W aktywnym oknie możesz wprowadzić aktualne dane.
- Po wprowadzeniu i sprawdzeniu poprawności danych wybierz: DALEJ
Teraz pozostaje już tylko dokonać autoryzacji za pomocą wybranego przez Ciebie sposobu: aplikacji BS MILICZ mobilnie/koduSMS.
- Gotowe. Twoje dane są już zaktualizowane.
PAMIĘTAJ O AKTUALIZACJI SWOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZY KOLEJNEJ ZMIANIE
Aktualność danych możesz zawsze sprawdzić w systemie eBankNet wybierając: MÓJ PROFIL