ZWERYFIKUJ I ZAKTUALIZUJ SWOJE DANE OSOBOWE W SYSTEMIE EBANKNET

Jeżeli zmieniłeś adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, wymieniłeś dowód osobisty i zapomniałeś o swoim obowiązku aktualizacji danych w Banku – ta informacja jest dla Ciebie.

Możesz zaktualizować swoje dane osobowe z pozycji wygodnego fotela – Twój Bank Ci to zapewnia.
Możesz to zrobić w kilku krokach bez wychodzenia z domu w systemie eBankNet.

Jak to zrobić?

  1. Zaloguj się do systemu eBankNet
  2. Po zalogowaniu wybierz:  MÓJ PROFIL
  3. Po otwarciu okna wybierz opcję danych, które chcesz zaktualizować:  ADRES ZAMELDOWANIA/ADRES KORESPONDENCYJNY/ADRES E-MAIL/DOKUMENT TOŻSAMOŚCI
  4. Po dokonaniu wyboru wybierz: EDYTUJ. W aktywnym oknie możesz wprowadzić aktualne dane.
  5. Po wprowadzeniu i sprawdzeniu poprawności danych wybierz: DALEJ
    Teraz pozostaje już tylko dokonać autoryzacji za pomocą wybranego przez Ciebie sposobu: aplikacji BS MILICZ mobilnie/koduSMS.
  6. Gotowe. Twoje dane są już zaktualizowane.

PAMIĘTAJ O AKTUALIZACJI SWOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZY KOLEJNEJ ZMIANIE

Aktualność danych możesz zawsze sprawdzić w systemie eBankNet wybierając: MÓJ PROFIL

Napisz do nas

Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 
56-300 Milicz

(71) 38 40 280

Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55

Infolinia dotycząca kart płatniczych

86 215 50 50

info@bsmilicz.com.pl

 

Panel Sygnalisty

Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG 21

Znajdziesz nas też tutaj