• Aktualizacja danych osobowych

    Aktualizacja danych osobowych

    ZWERYFIKUJ I ZAKTUALIZUJ SWOJE DANE OSOBOWE W SYSTEMIE EBANKNET

    Jeżeli zmieniłeś adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, wymieniłeś dowód osobisty i zapomniałeś o swoim obowiązku aktualizacji danych w Banku – ta informacja jest dla Ciebie.

    Możesz zaktualizować swoje dane osobowe z pozycji wygodnego fotela – Twój Bank Ci to zapewnia.
    Możesz to zrobić w kilku krokach bez wychodzenia z domu w systemie eBankNet.

    Jak to zrobić?

    1. Zaloguj się do systemu eBankNet
    2. Po zalogowaniu wybierz:  MÓJ PROFIL
    3. Po otwarciu okna wybierz opcję danych, które chcesz zaktualizować:  ADRES ZAMELDOWANIA/ADRES KORESPONDENCYJNY/ADRES E-MAIL/DOKUMENT TOŻSAMOŚCI
    4. Po dokonaniu wyboru wybierz: EDYTUJ. W aktywnym oknie możesz wprowadzić aktualne dane.
    5. Po wprowadzeniu i sprawdzeniu poprawności danych wybierz: DALEJ
      Teraz pozostaje już tylko dokonać autoryzacji za pomocą wybranego przez Ciebie sposobu: aplikacji BS MILICZ mobilnie/koduSMS.
    6. Gotowe. Twoje dane są już zaktualizowane.

    PAMIĘTAJ O AKTUALIZACJI SWOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZY KOLEJNEJ ZMIANIE

    Aktualność danych możesz zawsze sprawdzić w systemie eBankNet wybierając: MÓJ PROFIL

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj