Jeżeli zmieniłeś adres zameldowania, adres korespondencyjny, adres e-mail, wymieniłeś dowód osobisty i zapomniałeś o swoim obowiązku aktualizacji danych w Banku – ta informacja jest dla Ciebie.
Możesz zaktualizować swoje dane osobowe z pozycji wygodnego fotela – Twój Bank Ci to zapewnia.
Możesz to zrobić w kilku krokach bez wychodzenia z domu w systemie eBankNet.
Jak to zrobić?
PAMIĘTAJ O AKTUALIZACJI SWOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZY KOLEJNEJ ZMIANIE
Aktualność danych możesz zawsze sprawdzić w systemie eBankNet wybierając: MÓJ PROFIL
Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
(71) 38 40 280
Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55
Infolinia dotycząca kart płatniczych
86 215 50 50