• e-Płatności
  • e-Płatności

    e-Płatności

    Od 01.07.23 obowiązują zmiany dotyczące braku wymaganego silnego uwierzytelnienia 3DS dla transakcji niskokwotowych realizowanych kartą w Internecie. Brak silnego uwierzytelnienia dotyczy pojedynczej transakcji internetowej (100 PLN) lub określonej liczby następujących po sobie takich transakcji internetowych (5 transakcji), a także określonej wysokości tych transakcji (400 PLN). 

    transakcje

    BS Pay (dawniej Planet Mobile) to nie tylko prosty instrument płatniczy umożliwiający dokonywanie płatności telefonem jak kartą kredytową/debetową. Aplikacja została wzbogacona o szereg funkcjonalności, znacząco ułatwiających życie posiadaczowi karty oraz zwiększających bezpieczeństwo posługiwania się tym narzędziem.

    Za pośrednictwem aplikacji można sprawdzić saldo karty debetowej lub kredytowej.
    BS Pay pozwala również wyszukać najbliższy bankomat, uwzględniając urządzenia nie pobierające prowizji od klientów banków zrzeszonych w Grupie BPS. Za pośrednictwem BS Pay można samodzielnie ustanawiać dzienne limity gotówkowe oraz bezgotówkowe dla karty, włączać i wyłączać różne funkcje, w tym obsługę płatności bezstykowych, aktywować nowy instrument płatniczy bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku bądź zablokować kartę w sytuacji jej utraty.

    Aplikacja BS Pay umożliwia:

    1. Dodawanie, modyfikowanie oraz usuwanie mobilnej karty płatniczej z portfela.
    2. Uwierzytelnienie w portfelu Google Pay lub Apple Pay odbywa się w bezpieczny sposób, niezauważalny dla użytkownika.
    3. Aktywację karty płatniczej – bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku.
    4. Aktywowanie zabezpieczenia 3D Secure – rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo płatności dokonywanych w Internecie.
    5. Czasowe zablokowanie karty płatniczej – funkcja przydatna w sytuacji, kiedy zauważysz, że nie masz swojej karty płatniczej ale nie jesteś przekonany, że trwale ją utraciłeś. Po odnalezieniu karty nie musisz odbierać nowego plastiku – wystarczy że ją odblokujesz za pośrednictwem BS Pay. Czasowa blokada obejmuje transakcje wykonywane kartą płatniczą jak również telefonem.
    6. Zablokowanie karty płatniczej – natychmiastowa i nieodwracalna blokada płatności kartą oraz jej odpowiednikiem w postaci tokena do płatności mobilnych w sytuacji np. zgubienia lub kradzieży karty.
    7. Zmianę kodu PIN karty.
    8. Włączenie/Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie – funkcja zwiększając aspekt bezpieczeństwa dla użytkowników, którzy nie zamierzają w najbliższym okresie korzystać z płatności zbliżeniowych kartą. W dowolnym momencie, za pośrednictwem Planet Mobile istnieje możliwość przywrócenia opcji płatności zbliżeniowych. Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie nie spowoduje zablokowania możliwości korzystania z płatności mobilnych.
    9. Zarządzanie limitami karty – zarządzaj wartością dziennych limitów transakcyjnych bezgotówkowych, gotówkowych oraz internetowych.
    10. Prezentację historii (wydatków) transakcji kartowych – debetowych oraz kredytowych do trzech miesięcy wstecz.
    11. Prezentację autoryzacji kartowych.
    12. Graficzną analizę transakcji kartowych (prezentowanie obciążeń na karcie z 3 miesięcy wstecz) w podziale na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
    13. Wyszukiwanie bankomatów wraz z opcją nawigacji.
    14. Potwierdzanie zamian m.in. odciskiem palca (jeśli urządzenie spełnia wymagania) oraz domyślnie wzorem lub cyfrowym kodem dostępu.
    15. Prezentację stanu dostępnych środków na karcie debetowej lub kredytowej.

    Jak zainstalować i uruchomić aplikację BS Pay?

    • Ściągnij i zainstaluj aplikację BS Pay na telefonie - wymagany telefon z systemem Android 4.4 lub wyższym lub z systemem iOS dla telefonów Apple. W celu wykonywania płatności mobilnych urządzenie musi posiadać technologię NFC.
    • Wprowadź w telefonie kod aktywacyjny wygenerowany na portalu www.kartosfera.pl
    • Utwórz własny kod dostępu i zaloguj się do aplikacji.
    • Wybierz przycisk Dodaj do GPay znajdujący się pod wizerunkiem karty, którą chcesz dodać do płatności mobilnych.
    • Na etapie dodawania karty do płatności mobilnych zaakceptuj Regulaminu korzystania z kart Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. w ramach Google Pay jak również zgody formalne i warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
    • W trakcie dodawania karty do płatności mobilnych aplikacja może poprosić o zmianę ustawień systemu Android dla płatności NFC, w sekcji "Dotknij i zapłać" na Google Pay.
    • Gotowe! Korzystaj i ciesz się z płatności mobilnych oraz pozostałych możliwości jakie daje Ci aplikacja BS Pay

    Jak dokonać płatności telefonem?

    • Odblokuj telefon i/lub zaloguj się do aplikacji.
    • Zbliż telefon do terminala.
    • Na ekranie telefonu zostanie wyświetlona kwota transakcji.
    • Dla kwot powyżej 50 zł wprowadź na terminalu płatniczym kod pin dla karty.

    Płatność nie wymaga logowania się do aplikacji, a wyłącznie odblokowania ekranu smartfona. Konieczność logowania się do aplikacji zależy od klienta i od wcześniejszych ustawień aplikacji.

    Ważne jest też to, iż do korzystania z płatności nie jest konieczne aktywne połączenie z Internetem, co oznacza, że płatności można dokonywać także w takich miejscach, gdzie dostęp do sieci jest ograniczony (np. w podziemiach).

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

    Miejsca te poznasz po jednym z symboli przy kasie:

    gpay logo

    Jak korzystać z aplikacji Google Pay:

    1. Pobierz aplikację Google Pay

    300 300 matched pefke7 gpay2

    Pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Play, musisz mieć konto Google
    i zaakceptować warunki usługi.

    2. Dodaj kartę

    300 300 matched pf7gp8 TelefonzGkopi22a

    Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Twojego Banku, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia. Musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej.

    3. Płać telefonem

    300 300 matched pefkfn gpay3

    Gotowe! Płać telefonem wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego! Musisz posiadać aktualną kartę kredytową lub debetową Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej.

    Bezpieczeństwo:

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów.

    Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

    Zespół Google Pay ogłosił w Polsce zmianę sposób autoryzacji transakcji powyżej limitu 100 złotych – z dotychczasowego obowiązkowego podania kodu PIN na weryfikację tożsamości posiadacza karty na telefonie. Zmiana ma na celu m.in. ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa (poprzez brak konieczności dotykania klawiatury terminala płatniczego). Nowa metoda autoryzacji pozwoli użytkownikom Google Pay płacić jeszcze łatwiej, szybciej i jeszcze bardziej bezkontaktowo, z zachowaniem bezpieczeństwa płatności mobilnych.

    W miejsce dotychczasowego obowiązku podania kodu PIN, użytkownik telefonu zostanie poproszony o odblokowanie telefonu w celu potwierdzenia tożsamości poprzez autentykację:

    1) biometrią (w zależności od używanego modelu telefonu może to być odcisk palca lub skan tęczówki) wiedzą (zgodnie z 2) ustawieniami telefonu – PIN lub tzw. wzór odblokowania).

    Pełna lista akceptowanych metod autoryzacji dostępna jest na stronie www poświęconej usłudze Google Pay pod linkiem TUTAJ. Zmiana będzie wprowadzana stopniowo dla wszystkich użytkowników Google Pay wraz z aktualizacją aplikacji na urządzeniach. Po aktualizacji kod PIN do karty nie będzie już wymagany poza pojedynczymi wyjątkami (np. wypłaty z bankomatów).

    Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku Spółdzielczego w Miliczu.

    Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

    Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

    Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

    Zabezpieczenia i prywatność

    Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.

    Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.

    Jak dodać kartę?

    Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

    iPhone

    * Otwórz aplikację Wallet.

    * Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu.

    * Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes lub wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

    Apple Watch

    * Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie.

    * Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.

    * Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

    iPad

    * Przejdź do Ustawień.

    * Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.

    * Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.

    MacBook Pro z czytnikiem Touch ID

    * Otwórz Preferencje systemowe.

    * Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”.

    * Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro.

    Jak płacić?

    Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej.

    Płatności w sklepach

    Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach  za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*.

    Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.

    Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

    Płacenie w apkach i witrynach internetowych

    Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*.

    Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.

    Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

    Gdzie można płacić?

    Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole

    *Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie: support.apple.com/km207105.

    Garmin Pay – płać za zakupy zegarkiem

    Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

    Co to jest Garmin Pay?

    Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Obsługa usługi Garmin Pay

    Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay - obecnie do dokonywania płatności można używać następujacych urządzeń Garmin.

    Prywatność i zabezpieczenia – płać bez obaw z Garmin Pay

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    1. Które karty mogę dodać do usług?

      Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego

    2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?

      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

    3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

      Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

      Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

      Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Co to jest PayByNet?

    PayByNet to usługa płatności internetowych stworzona przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. (KIR S.A.). Jest to elektroniczne polecenie przelewu z przekazywaną przez KIR S.A. w trybie on-line informacją o dokonaniu zapłaty. Dzięki proponowanej usłudze Klienci korzystający z bankowości internetowej mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie realizować płatności za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmują płatności w ramach PayByNet.

    System płatności PayByNet działa w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Po dokonaniu płatności e-sklep natychmiast otrzymuje odpowiednią informację elektroniczną (status transakcji) i może przystąpić do realizacji zamówienia. W ramach usługi gwarantujemy:

    • szybki i bezpieczny przelew środków – płatność jest realizowana w ciągu kilku minut,
    • szeroki zasięg – obecnie można płacić już w 3000 sklepów internetowych, 400 urzędach on-line, a także w sklepach obsługiwanych przez transferuj.pl, przelewy24.pl, IAI Płatności, Service Online, Dotpay.pl,
    • wygodę i łatwy sposób korzystania – dane przelewu w systemie bankowości internetowej wypełniane są automatycznie.

    Jak korzystać z PayByNet?

    1. W chwili dokonania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje płatności w systemie PayByNet, przy wyborze rodzaju płatności, należy wybrać PayByNet, a po wyświetleniu strony serwisu – kliknąć logo BPS – Bank Polskiej Spółdzielczości, a następnie wybrać Bank Spółdzielczy w Miliczu,
    2. Automatycznie następuje przekierowanie na stronę logowania do Bankowości Internetowej (eBankNet),
    3. Po udanym zalogowaniu wyświetla się strona z danymi do przelewu, system poprosi o zaakceptowanie przelewu, który został wygenerowany,
    4. Sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu Sprzedający może przystąpić o realizacji zamówienia.
      • Przelewy24,
      • Transferuj.pl,
      • eService Online,
      • IAI Płatności,
      • Dotpay.pl

    Pytania i odpowiedzi

    Czym różni się usługa płatności online PayByNet od innych tego typu usług na rynku?
    Podstawową różnicą jest sposób przekazywania środków pieniężnych od kupującego
    do sprzedawcy. Trafiają one wprost na rachunek bankowy sklepu lub urzędu, w pełnej wysokości
    i w schemacie: “jedna płatność – jeden przelew”. Jeżeli Klient ma do zapłacenia prowizję
    za transakcję (takie prowizje pobierają urzędy za zamawiane usługi), to kwota prowizji jest czytelnie wyodrębniona.

    Czy usługa płatności internetowych PayByNet jest bezpieczna?
    Zdecydowanie tak. Operatorem usługi płatności online Paybynet jest Krajowa Izba Rozliczeniowa, dzięki której rocznie realizowanych jest 1,6 miliarda przelewów międzybankowych. Dodatkowo do wymiany danych dochodzi z wykorzystaniem podpisu elektronicznego oraz protokołu SSL, dającym pełne bezpieczeństwo realizowanych płatności.

    Więcej informacji na temat usługi PayByNet na stronie www.paybynet.pl

    Korzyści systemu PayU oraz PayPal:

    • po jednorazowym zarejestrowaniu karty przy kolejnych płatnościach nie musisz już podawać pełnych danych,
    • transakcja jest realizowana w trybie online - środki na karcie są blokowane, a sprzedawca od razu otrzymuje płatność za towar - dzięki temu oszczędzasz czas i robisz zakupy szybciej,
    • bezpieczeństwo dokonywanych płatności: PayU gwarantuje Program Ochrony Kupujących, system PayPal chroni Twoje zakupy bez względu na kwotę w ramach Centrum rozstrzygania sporów,
    • możliwość dokonywania płatności w sklepach w kraju, jak i za granicą.
    • za pomocą systemów PayU oraz PayPal możesz płacić za zakupy w największych sklepach internetowych - listę sklepów znajdziesz na stronach PayU oraz PayPal.

    Jak korzystać z PayU

    • załóż konto w systemie PayU - www.payu.pl
    • dodaj dane posiadanej przez Ciebie karty płatniczej oraz dane do wysyłki,
    • po założeniu konta możesz już dokonywać płatności przez Internet.
    • wersja demonstracyjna prezentująca płatności poprzez system PayU znajduje się TUTAJ.

    Jak korzystać z PayPal

    • załóż konto w systemie PayPal - www.paypal.pl
    • w polu "Powiadomienia" wybierz "Powiąż kartę z kontem PayPal" i potwierdź operację.
    • po powiązaniu karty z kontem zostanie ona obciążona niewielką jednorazową opłatą zwrotną. Obok tej opłaty w historii karty (dostępnej w bankowości elektronicznej ) widnieć będzie unikatowy, wygenerowany losowo, czterocyfrowy kod.
    • po zaksięgowaniu operacji na koncie karty (czyli w ciągu 2-3 dni roboczych) ponownie zaloguj się w swoim koncie PayPal i wprowadź otrzymany kod.
    • po założeniu konta i powiązaniu karty możesz już dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem systemu PayPal.

    Bezpieczne zakupy w sieci za pomocą twojej karty debetowej możliwe dzięki usłudze 3D Secure

    Mając dowolną kartę płatniczą Visa/Mastercard wydaną przez Bank Spółdzielczy w Miliczu, możesz wygodnie i bezpiecznie płacić w Internecie na całym świecie!

    Co to jest 3D-secure?

    3D-Secure (ang. Three Domain Secure) to standard zabezpieczenia płatności kartami w sklepach internetowych poprzez bezpieczny protokół przyjęty przez organizację płatniczą Visa International/Mastercard.

    Zalety zabezpieczenia 3D-secure

    • Dodatkowe bezpieczeństwo
    • Bezpłatne zabezpieczenie
    • Dzięki szybkiej transakcji, potencjalnie skraca się termin dostarczenia przesyłki

    Od 01.07.23 obowiązują zmiany dotyczące braku wymaganego silnego uwierzytelnienia 3DS dla transakcji niskokwotowych realizowanych kartą w Internecie. Brak silnego uwierzytelnienia dotyczy pojedynczej transakcji internetowej (100 PLN) lub określonej liczby następujących po sobie takich transakcji internetowych (5 transakcji), a także określonej wysokości tych transakcji (400 PLN). 

    transakcje

    Jak aktywować zabezpieczenie 3D-secure?

    1. Etap I - uaktualnienie numeru telefonu w Placówce Banku

    Kontakt telefoniczny z Klientem jest niezbędny do wysyłania wiadomości SMS z hasłem jednorazowym niezbędnym do sfinalizowania transakcji internetowej bądź hasła służącego aktywacji usługi na portalu kartowym (o czym będzie mowa poniżej). W przypadku braku pewności, czy Bank posiada Państwa aktualny numer telefonu, prosimy o kontakt z najbliższą Placówką Banku.

    Etap II - rejestracja karty na portalu kartowym

    W celu rejestracji karty na Portalu kartowym www.kartosfera.pl należy:

    1. Wejść na stronę Portalu kartowego (adres powyżej)
    2. Podać numer PESEL
    3. Wpisać otrzymane SMS-em hasło do pierwszego zalogowania na Portalu kartowym.
    4. Aktywować usługę 3D-secure.

    Szczegółowy przewodnik Użytkownika po portalu kartowym "Kartosfera" dostępny jest tutaj »

    Etap III - dokonywanie transakcji internetowych

    Po dokonaniu jednorazowych czynności opisanych w etapach I-II, przy dokonywaniu każdej transakcji płatniczej przez Internet kartą, poza wpisaniem wymaganych informacji z karty płatniczej, Klient zostanie poproszony o podanie kodu PIN dla usługi 3D Secure, a po jego poprawnym wprowadzeniu otrzyma jednorazowy kod przesłany w wiadomości SMS na numer telefonu podany w Banku.

    Dlatego każdy Klient naszego Banku, który chce dokonywać płatności w Internecie, musi ustawić w portalu Kartosfera kod PIN. Kod ten Klient ustala jednorazowo dla wszystkich kart posiadanych i wydanych w przyszłości. Klient ma możliwość zmiany kodu PIN do transakcji internetowych w Kartosferze.

    Brak ustawienia kodu PIN będzie skutkował tym, że transakcja nie zostanie uwierzytelniona, a tym samym będzie nieskuteczna. Zostanie wyświetlony poniższy komunikat.

    Jak ustawić kod PIN dla transakcji internetowych?

    Krok1:

    Zaloguj się do portalu KartoSFERA na stronie https://www.kartosfera.pl/ (na stronę Kartosfery można wejść poprzez stronę główną naszego Banku - wystarczy wybrać Kartosfera w menu Zaloguj, które znajduje się  w górnym prawym rogu naszej strony).

    Krok 2:

    Po zalogowaniu przejdź do zakładki „3D Secure”
    W tej części ustanowisz kod PIN do transakcji internetowych wykonywanych przy użyciu karty płatniczej. Kod PIN do transakcji internetowych nadajesz raz, obowiązuje on dla wszystkich Twoich kart. Możesz go zmienić w dowolnym momencie.

    Krok 3:

    Aby nadać PIN, wprowadź wybrany przez siebie 4-cyforwy kod PIN w białym polu. Jeśli wpiszesz hasło dłuższe niż 4 znaki lub złożone z liter, wyświetlony zostanie komunikat o błędzie. Po wprowadzeniu poprawnego kodu PIN w formacie: 4 cyfrowym naciśnij przycisk „Akceptuj”. Otrzymasz kod SMS (na numer telefonu podany do kontaktu z Bankiem), który należy wprowadzić na kolejnym ekranie. Wprowadź jednorazowy kod SMS oraz naciśnij „Potwierdź”.

    System wyświetli komunikat powodzenia

    Uwaga! Podczas transakcji internetowych zabezpieczonych 3D Secure będziesz najpierw proszony o podanie kodu PIN dla usługi 3D Secure, a po jego poprawnym wprowadzeniu otrzymasz jednorazowe hasło SMS.

    BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez Internet, a dodatkowo wypłacisz gotówkę w bankomacie. Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja BS Milicz mobilnie. W najnowszej wersji aplikacji BSMilicz mobilnie możesz też wykonywać szybkie przelewy BLIK z telefonu na telefon - wystarczy uruchomić tę funkcję w aplikacji. Dzięki temu będziesz mogł przekazać środki wybranej osobie natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego - wystarczy tylko numer telefonu odbiorcy zarejestrowany w systemie BLIK.

    Bliknowy11

    Co to jest kod BLIK?

    Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji BS Milicz mobilnie po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu (do pobrania poniżej). Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu możesz wygenerować nowy kod. Kodu używasz jednorazowo, by rozpocząć swoją płatność.

    Z BLIK-iem w Banku Spółdzielczym w Miliczu:

    • zapłacisz za zakupy i usługi w Internecie,
    • zapłacisz za zakupy w sklepie,
    • wypłacisz pieniądze w bankomacie.

    Kto może korzystać z BLIK-a?

    Z BLIK-a  mogą korzystać wszyscy Klienci Banku Spółdzielczego w Miliczu, którzy są użytkownikami aplikacji BS Milicz mobilnie. BLIK działa na urządzeniach z Androidem i iOS (zob. wymagania aplikacji BS Milicz moblilnie). Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem.

    Jak płacić BLIK-iem w sklepach lub w Internecie?

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie.
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji.
    5. To już wszystko - zakupy opłacone.

    Jak wypłacać BLIK-iem gotówkę z bankomatu?

      1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
      2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekrenie bankomatu.

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W tabeli możesz sprawdzić, jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem
    usługi BLIK

    domyślny

    maksymalny

    Wypłata gotówki

    500 zł

    1 000 zł

    Płatności w sklepach

    500 zł

    5 000 zł

    Płatności w Internecie

    500 zł

    5 000 zł

    Przelewy na telefon BLIK 500 zł 1 000 zł

    W momencie uruchomienia aplikacji wszyscy użytkownicy BLIK-a w Banku Spółdzielczym w Miliczu mają ustawione domyślne limity transakcji. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, możesz to jednak  zrobić wyłącznie w systemie bankowości internetowej eBankNet (zakładka Mój profil/Zarządzanie limitami/Limity BLIK) oraz w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Miliczu. Usługę BLIK możesz również wyłączyć - wystarczy w aplikacji BS Milicz mobilnie wejść w zakładkę Więcej/Ustawienia/Zarządzaj kontem BLIK. Ponowne uruchomie usługi BLIK wymaga ponownej aktywacji tej usługi (akceptacji Regulaminu oraz wskazania rachunku ROR).

    Jak działa przelew na telefon BLIK w aplikacji BSMilicz mobilnie?

    • Nowy rodzaj przelewu jest widoczny w menu aplikacji BSMilicz  mobilnie
    • Aby wykonać przelew na telefon BLIK, wystarczy wybrać odbiorcę ze swojej listy kontaktów. Aplikacja podpowie Ci, czy wskazany numer umożliwia przyjęcie przelewu BLIK (ikonka LIK-a przy kontakcie). Możesz również samodzielnie wpisać numer odbiorcy (uważaj, by nie pomylić numeru telefonu!).
    • Aby odebrać przelew na telefon BLIK, wystarczy w menu aplikacji (Więcej/Ustawienia/BLIK) włączyć funkcję odbierania przelewów na telefon, potwierdzić numer rachunku, na który beda wpływać środki przesyłane w ten sposób, oraz zaakceptować regulamin BLIK-a.
    • Maksymalny dzienny limit przelewów blik na telefon wynosi 1 000 zł. Usługa jest bezpłatna i dostępna 24/h 7 dni w tygodniu.

    Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji BLIK

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS MILICZ mobilnie
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSMILICZ mobilnie nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS MILICZ mobilnie. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej  lub dzwoniąc do Banku.

    Dokumenty:

    Płatność mobilna Xiaomi Pay wykorzystuje stokenizowaną kartę do płatności opaską, zegarkiem lub innym urządzeniem mobilnym. Obecnie usługa jest kompatybilna z kartami Mastercard. Usługi płatności mobilnych umożliwiają płatności bezgotówkowe w punktach handlowo-usługowych oraz wypłaty z bankomatów posiadających funkcjonalność zbliżeniową. Płatności dostępne są przy wykorzystaniu cyfrowych portfeli dostępne są wszędzie tam, gdzie widnieje znak płatności zbliżeniowych.

    Wygodne płatności mobilne opaską Mi Smart Band 6 NFC


    Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

     

    MI band4

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!


    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty. Poniżej grafiki ilustrujące krok po kroku, jak dodac kartę Mastercard do Mi Smart Band 6 NFC.

     

    MI bandMI band1

    Dlaczego warto?

    • Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    • Wygoda płacenia za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi (nie musisz mieć przy sobie telefonu)
    • Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    • Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne - dane karty są poufne
    • Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych
    • Kliknij w link: https://mi-home.pl/ i sprawdź, z jakimi urządzeniami działa Xiaomi Pay.

      Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

      Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

    fot1

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?
    Nie, dostęp do internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Bezpieczeństwo

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Można dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Do pobrania: REGULAMIN

    Znajdziesz nas też tutaj