Od 01.07.23 obowiązują zmiany dotyczące braku wymaganego silnego uwierzytelnienia 3DS dla transakcji niskokwotowych realizowanych kartą w Internecie. Brak silnego uwierzytelnienia dotyczy pojedynczej transakcji internetowej (100 PLN) lub określonej liczby następujących po sobie takich transakcji internetowych (5 transakcji), a także określonej wysokości tych transakcji (400 PLN).
BS Pay (dawniej Planet Mobile) to nie tylko prosty instrument płatniczy umożliwiający dokonywanie płatności telefonem jak kartą kredytową/debetową. Aplikacja została wzbogacona o szereg funkcjonalności, znacząco ułatwiających życie posiadaczowi karty oraz zwiększających bezpieczeństwo posługiwania się tym narzędziem.
Za pośrednictwem aplikacji można sprawdzić saldo karty debetowej lub kredytowej.
BS Pay pozwala również wyszukać najbliższy bankomat, uwzględniając urządzenia nie pobierające prowizji od klientów banków zrzeszonych w Grupie BPS. Za pośrednictwem BS Pay można samodzielnie ustanawiać dzienne limity gotówkowe oraz bezgotówkowe dla karty, włączać i wyłączać różne funkcje, w tym obsługę płatności bezstykowych, aktywować nowy instrument płatniczy bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku bądź zablokować kartę w sytuacji jej utraty.
Aplikacja BS Pay umożliwia:
1. Dodawanie, modyfikowanie oraz usuwanie mobilnej karty płatniczej z portfela.
2. Uwierzytelnienie w portfelu Google Pay lub Apple Pay odbywa się w bezpieczny sposób, niezauważalny dla użytkownika.
3. Aktywację karty płatniczej – bez konieczności kontaktowania się z infolinią banku.
4. Aktywowanie zabezpieczenia 3D Secure – rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo płatności dokonywanych w Internecie.
5. Czasowe zablokowanie karty płatniczej – funkcja przydatna w sytuacji, kiedy zauważysz, że nie masz swojej karty płatniczej ale nie jesteś przekonany, że trwale ją utraciłeś. Po odnalezieniu karty nie musisz odbierać nowego plastiku – wystarczy że ją odblokujesz za pośrednictwem BS Pay. Czasowa blokada obejmuje transakcje wykonywane kartą płatniczą jak również telefonem.
6. Zablokowanie karty płatniczej – natychmiastowa i nieodwracalna blokada płatności kartą oraz jej odpowiednikiem w postaci tokena do płatności mobilnych w sytuacji np. zgubienia lub kradzieży karty.
7. Zmianę kodu PIN karty.
8. Włączenie/Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie – funkcja zwiększając aspekt bezpieczeństwa dla użytkowników, którzy nie zamierzają w najbliższym okresie korzystać z płatności zbliżeniowych kartą. W dowolnym momencie, za pośrednictwem Planet Mobile istnieje możliwość przywrócenia opcji płatności zbliżeniowych. Wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie nie spowoduje zablokowania możliwości korzystania z płatności mobilnych.
9. Zarządzanie limitami karty – zarządzaj wartością dziennych limitów transakcyjnych bezgotówkowych, gotówkowych oraz internetowych.
10. Prezentację historii (wydatków) transakcji kartowych – debetowych oraz kredytowych do trzech miesięcy wstecz.
11. Prezentację autoryzacji kartowych.
12. Graficzną analizę transakcji kartowych (prezentowanie obciążeń na karcie z 3 miesięcy wstecz) w podziale na transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
13. Wyszukiwanie bankomatów wraz z opcją nawigacji.
14. Potwierdzanie zamian m.in. odciskiem palca (jeśli urządzenie spełnia wymagania) oraz domyślnie wzorem lub cyfrowym kodem dostępu.
15. Prezentację stanu dostępnych środków na karcie debetowej lub kredytowej.
Jak zainstalować i uruchomić aplikację BS Pay?
Jak dokonać płatności telefonem?
Płatność nie wymaga logowania się do aplikacji, a wyłącznie odblokowania ekranu smartfona. Konieczność logowania się do aplikacji zależy od klienta i od wcześniejszych ustawień aplikacji.
Ważne jest też to, iż do korzystania z płatności nie jest konieczne aktywne połączenie z Internetem, co oznacza, że płatności można dokonywać także w takich miejscach, gdzie dostęp do sieci jest ograniczony (np. w podziemiach).
Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.
Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.
Miejsca te poznasz po jednym z symboli przy kasie:
Jak korzystać z aplikacji Google Pay:
1. Pobierz aplikację Google Pay
Pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Play, musisz mieć konto Google
i zaakceptować warunki usługi.
2. Dodaj kartę
Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Twojego Banku, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia. Musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej.
3. Płać telefonem
Gotowe! Płać telefonem wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego! Musisz posiadać aktualną kartę kredytową lub debetową Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej.
Bezpieczeństwo:
Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów.
Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.
Zespół Google Pay ogłosił w Polsce zmianę sposób autoryzacji transakcji powyżej limitu 100 złotych – z dotychczasowego obowiązkowego podania kodu PIN na weryfikację tożsamości posiadacza karty na telefonie. Zmiana ma na celu m.in. ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa (poprzez brak konieczności dotykania klawiatury terminala płatniczego). Nowa metoda autoryzacji pozwoli użytkownikom Google Pay płacić jeszcze łatwiej, szybciej i jeszcze bardziej bezkontaktowo, z zachowaniem bezpieczeństwa płatności mobilnych.
W miejsce dotychczasowego obowiązku podania kodu PIN, użytkownik telefonu zostanie poproszony o odblokowanie telefonu w celu potwierdzenia tożsamości poprzez autentykację:
1) biometrią (w zależności od używanego modelu telefonu może to być odcisk palca lub skan tęczówki) wiedzą (zgodnie z 2) ustawieniami telefonu – PIN lub tzw. wzór odblokowania).
Pełna lista akceptowanych metod autoryzacji dostępna jest na stronie www poświęconej usłudze Google Pay pod linkiem TUTAJ. Zmiana będzie wprowadzana stopniowo dla wszystkich użytkowników Google Pay wraz z aktualizacją aplikacji na urządzeniach. Po aktualizacji kod PIN do karty nie będzie już wymagany poza pojedynczymi wyjątkami (np. wypłaty z bankomatów).
Więcej informacji uzyskasz w oddziałach Banku Spółdzielczego w Miliczu.
Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.
Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.
Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
Zabezpieczenia i prywatność
Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.
Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.
Jak dodać kartę?
Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.
iPhone
* Otwórz aplikację Wallet.
* Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu.
* Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes lub wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.
Apple Watch
* Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie.
* Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
* Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.
iPad
* Przejdź do Ustawień.
* Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
* Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.
MacBook Pro z czytnikiem Touch ID
* Otwórz Preferencje systemowe.
* Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”.
* Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro.
Jak płacić?
Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej.
Płatności w sklepach
Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*.
Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.
Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.
Płacenie w apkach i witrynach internetowych
Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*.
Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.
Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.
Gdzie można płacić?
Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole
*Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie: support.apple.com/km207105.
Garmin Pay – płać za zakupy zegarkiem
Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.
Co to jest Garmin Pay?
Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Obsługa usługi Garmin Pay
Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay - obecnie do dokonywania płatności można używać następujacych urządzeń Garmin.
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:
Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
Co to jest PayByNet?
PayByNet to usługa płatności internetowych stworzona przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. (KIR S.A.). Jest to elektroniczne polecenie przelewu z przekazywaną przez KIR S.A. w trybie on-line informacją o dokonaniu zapłaty. Dzięki proponowanej usłudze Klienci korzystający z bankowości internetowej mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie realizować płatności za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmują płatności w ramach PayByNet.
System płatności PayByNet działa w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Po dokonaniu płatności e-sklep natychmiast otrzymuje odpowiednią informację elektroniczną (status transakcji) i może przystąpić do realizacji zamówienia. W ramach usługi gwarantujemy:
Jak korzystać z PayByNet?
Pytania i odpowiedzi
Czym różni się usługa płatności online PayByNet od innych tego typu usług na rynku?
Podstawową różnicą jest sposób przekazywania środków pieniężnych od kupującego
do sprzedawcy. Trafiają one wprost na rachunek bankowy sklepu lub urzędu, w pełnej wysokości
i w schemacie: “jedna płatność – jeden przelew”. Jeżeli Klient ma do zapłacenia prowizję
za transakcję (takie prowizje pobierają urzędy za zamawiane usługi), to kwota prowizji jest czytelnie wyodrębniona.
Czy usługa płatności internetowych PayByNet jest bezpieczna?
Zdecydowanie tak. Operatorem usługi płatności online Paybynet jest Krajowa Izba Rozliczeniowa, dzięki której rocznie realizowanych jest 1,6 miliarda przelewów międzybankowych. Dodatkowo do wymiany danych dochodzi z wykorzystaniem podpisu elektronicznego oraz protokołu SSL, dającym pełne bezpieczeństwo realizowanych płatności.
Więcej informacji na temat usługi PayByNet na stronie www.paybynet.pl
Korzyści systemu PayU oraz PayPal:
Jak korzystać z PayU
Jak korzystać z PayPal
Bezpieczne zakupy w sieci za pomocą twojej karty debetowej możliwe dzięki usłudze 3D Secure
Mając dowolną kartę płatniczą Visa/Mastercard wydaną przez Bank Spółdzielczy w Miliczu, możesz wygodnie i bezpiecznie płacić w Internecie na całym świecie!
3D-Secure (ang. Three Domain Secure) to standard zabezpieczenia płatności kartami w sklepach internetowych poprzez bezpieczny protokół przyjęty przez organizację płatniczą Visa International/Mastercard.
Zalety zabezpieczenia 3D-secure
Od 01.07.23 obowiązują zmiany dotyczące braku wymaganego silnego uwierzytelnienia 3DS dla transakcji niskokwotowych realizowanych kartą w Internecie. Brak silnego uwierzytelnienia dotyczy pojedynczej transakcji internetowej (100 PLN) lub określonej liczby następujących po sobie takich transakcji internetowych (5 transakcji), a także określonej wysokości tych transakcji (400 PLN).
Kontakt telefoniczny z Klientem jest niezbędny do wysyłania wiadomości SMS z hasłem jednorazowym niezbędnym do sfinalizowania transakcji internetowej bądź hasła służącego aktywacji usługi na portalu kartowym (o czym będzie mowa poniżej). W przypadku braku pewności, czy Bank posiada Państwa aktualny numer telefonu, prosimy o kontakt z najbliższą Placówką Banku.
Etap II - rejestracja karty na portalu kartowym
W celu rejestracji karty na Portalu kartowym www.kartosfera.pl należy:
Szczegółowy przewodnik Użytkownika po portalu kartowym "Kartosfera" dostępny jest tutaj »
Etap III - dokonywanie transakcji internetowych
Po dokonaniu jednorazowych czynności opisanych w etapach I-II, przy dokonywaniu każdej transakcji płatniczej przez Internet kartą, poza wpisaniem wymaganych informacji z karty płatniczej, Klient zostanie poproszony o podanie kodu PIN dla usługi 3D Secure, a po jego poprawnym wprowadzeniu otrzyma jednorazowy kod przesłany w wiadomości SMS na numer telefonu podany w Banku.
Zaloguj się do portalu KartoSFERA na stronie https://www.kartosfera.pl/ (na stronę Kartosfery można wejść poprzez stronę główną naszego Banku - wystarczy wybrać Kartosfera w menu Zaloguj, które znajduje się w górnym prawym rogu naszej strony).
Po zalogowaniu przejdź do zakładki „3D Secure”
W tej części ustanowisz kod PIN do transakcji internetowych wykonywanych przy użyciu karty płatniczej. Kod PIN do transakcji internetowych nadajesz raz, obowiązuje on dla wszystkich Twoich kart. Możesz go zmienić w dowolnym momencie.
Aby nadać PIN, wprowadź wybrany przez siebie 4-cyforwy kod PIN w białym polu. Jeśli wpiszesz hasło dłuższe niż 4 znaki lub złożone z liter, wyświetlony zostanie komunikat o błędzie. Po wprowadzeniu poprawnego kodu PIN w formacie: 4 cyfrowym naciśnij przycisk „Akceptuj”. Otrzymasz kod SMS (na numer telefonu podany do kontaktu z Bankiem), który należy wprowadzić na kolejnym ekranie. Wprowadź jednorazowy kod SMS oraz naciśnij „Potwierdź”.
System wyświetli komunikat powodzenia
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji BS Milicz mobilnie po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu (do pobrania poniżej). Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu możesz wygenerować nowy kod. Kodu używasz jednorazowo, by rozpocząć swoją płatność.
Z BLIK-iem w Banku Spółdzielczym w Miliczu:
Z BLIK-a mogą korzystać wszyscy Klienci Banku Spółdzielczego w Miliczu, którzy są użytkownikami aplikacji BS Milicz mobilnie. BLIK działa na urządzeniach z Androidem i iOS (zob. wymagania aplikacji BS Milicz moblilnie). Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem.
W tabeli możesz sprawdzić, jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem
usługi BLIK
domyślny |
maksymalny |
|
Wypłata gotówki |
500 zł |
1 000 zł |
Płatności w sklepach |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności w Internecie |
500 zł |
5 000 zł |
Przelewy na telefon BLIK | 500 zł | 1 000 zł |
W momencie uruchomienia aplikacji wszyscy użytkownicy BLIK-a w Banku Spółdzielczym w Miliczu mają ustawione domyślne limity transakcji. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, możesz to jednak zrobić wyłącznie w systemie bankowości internetowej eBankNet (zakładka Mój profil/Zarządzanie limitami/Limity BLIK) oraz w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Miliczu. Usługę BLIK możesz również wyłączyć - wystarczy w aplikacji BS Milicz mobilnie wejść w zakładkę Więcej/Ustawienia/Zarządzaj kontem BLIK. Ponowne uruchomie usługi BLIK wymaga ponownej aktywacji tej usługi (akceptacji Regulaminu oraz wskazania rachunku ROR).
Dokumenty:
Płatność mobilna Xiaomi Pay wykorzystuje stokenizowaną kartę do płatności opaską, zegarkiem lub innym urządzeniem mobilnym. Obecnie usługa jest kompatybilna z kartami Mastercard. Usługi płatności mobilnych umożliwiają płatności bezgotówkowe w punktach handlowo-usługowych oraz wypłaty z bankomatów posiadających funkcjonalność zbliżeniową. Płatności dostępne są przy wykorzystaniu cyfrowych portfeli dostępne są wszędzie tam, gdzie widnieje znak płatności zbliżeniowych.
Wygodne płatności mobilne opaską Mi Smart Band 6 NFC
Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.
Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!
Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty. Poniżej grafiki ilustrujące krok po kroku, jak dodac kartę Mastercard do Mi Smart Band 6 NFC.
Dlaczego warto?
Kliknij w link: https://mi-home.pl/ i sprawdź, z jakimi urządzeniami działa Xiaomi Pay.
Gdzie można płacić Xiaomi Pay?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:
Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.
Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?
Nie, dostęp do internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
Bezpieczeństwo
Usługa Xiaomi Pay chroni dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Można dzięki temu płacić bez obaw.
Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
Do pobrania: REGULAMIN