• Aktualności
  • Komunikat dot. limitów w bankowości elektronicznej (eBankNet i BS Milicz mobilnie)

Komunikat dot. limitów w bankowości elektronicznej (eBankNet i BS Milicz mobilnie)

31-10-2024

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY LIMITÓW

W BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ (eBankNet i BS MILICZ mobilnie)



Limity są dodatkowym zabezpieczeniem i obejmują transakcje realizowane w bankowości elektronicznej

 1. Limity dla Użytkownika – maksymalne wartości transakcji, które Użytkownik może wykonać w usłudze eBankNet.

       1) Limity dla Użytkownika dzielą się na limity:

a) dla transakcji realizowanych w systemie eBankNet (jednorazowy /dzienny /miesięczny)

b) dla szybkich płatności: Express Elixir oraz Blue Cash (jednorazowy /dzienny /miesięczny)

c) dla transakcji płatniczych zlecanych w aplikacji mobilnej (jednorazowy /dzienny /miesięczny)


Wysokość limitów:

Limity1

Limit2a        

2) Zasady działania Limitów dla Użytkownika ustalonych we Wniosku :

            Limit domyślny – sugerowana przez Bank wartość limitu dla Użytkownika.

            Limit indywidualny – limit ustalany przez Posiadacza rachunku, limit nie może być wyższy niż limit maksymalny Banku.

            Limit maksymalny Banku – maksymalna wartość limitu dla Użytkownika, ustalona przez Bank.

Użytkownik  może samodzielnie dokonywać zmiany wysokości limitów w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami, w ramach limitów ustalonych we Wniosku.  Zwiększenie limitów powyżej limitu ustalonego we Wniosku wymaga złożenia nowego Wniosku w placówce Banku.

Przelew środków na lokatę zakładaną w systemie eBankNet oraz w aplikacji mobilnej nie wlicza się do limitu Użytkownika.

2. Limit BLIK – kwota, do wysokości której Użytkownik aplikacji mobilnej może dokonywać transakcji BLIK w ciągu jednego dnia.

1) zmiana limitów w zakresie limitów określonych przez Bank wykonywana jest wyłącznie przez Użytkownika jedynie w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami;

2) możliwość podglądu aktualnego limitu w aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie w zakładce Ustawienia/BLIK.

Limit3

Znajdziesz nas też tutaj