KOMUNIKAT DOTYCZĄCY LIMITÓW
W BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ (eBankNet i BS MILICZ mobilnie)
Limity są dodatkowym zabezpieczeniem i obejmują transakcje realizowane w bankowości elektronicznej
1. Limity dla Użytkownika – maksymalne wartości transakcji, które Użytkownik może wykonać w usłudze eBankNet.
1) Limity dla Użytkownika dzielą się na limity:
a) dla transakcji realizowanych w systemie eBankNet (jednorazowy /dzienny /miesięczny)
b) dla szybkich płatności: Express Elixir oraz Blue Cash (jednorazowy /dzienny /miesięczny)
c) dla transakcji płatniczych zlecanych w aplikacji mobilnej (jednorazowy /dzienny /miesięczny)
Wysokość limitów:
2) Zasady działania Limitów dla Użytkownika ustalonych we Wniosku :
Limit domyślny – sugerowana przez Bank wartość limitu dla Użytkownika.
Limit indywidualny – limit ustalany przez Posiadacza rachunku, limit nie może być wyższy niż limit maksymalny Banku.
Limit maksymalny Banku – maksymalna wartość limitu dla Użytkownika, ustalona przez Bank.
Użytkownik może samodzielnie dokonywać zmiany wysokości limitów w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami, w ramach limitów ustalonych we Wniosku. Zwiększenie limitów powyżej limitu ustalonego we Wniosku wymaga złożenia nowego Wniosku w placówce Banku.
Przelew środków na lokatę zakładaną w systemie eBankNet oraz w aplikacji mobilnej nie wlicza się do limitu Użytkownika.
2. Limit BLIK – kwota, do wysokości której Użytkownik aplikacji mobilnej może dokonywać transakcji BLIK w ciągu jednego dnia.
1) zmiana limitów w zakresie limitów określonych przez Bank wykonywana jest wyłącznie przez Użytkownika jedynie w systemie eBankNet w zakładce Mój profil/Zarządzanie limitami;
2) możliwość podglądu aktualnego limitu w aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie w zakładce Ustawienia/BLIK.