Szanowni Klienci!
Ostrzegamy, że w ostatnim czasie znów pojawiły się sygnały o atakach cyberprzestępców mających na celu wyłudzenie środków zarówno podczas transakcji na portalach sprzedażowych, jak i na poprzez rozsyłanie fałszywych SMS-ów. Dlatego przypominamy najważniejsze zasady bezpieczeństwa dotyczące bankowości elektronicznej.
- Nie klikaj w linki przesyłane mailem lub SMS-em, nie ujawniaj danych swojej karty płatniczej i dostępów do bankowości elektronicznej.
- Czytaj SMS-y od Banku. Zwróć uwagę na to, co autoryzujesz.
- Bądź zaznajomiony z zasadami bezpieczeństwa naszego Banku i stosuj się do nich, gdy korzystasz z portali sprzedażowych.
- Miej ograniczone zaufanie do potencjalnych kontrahentów.
- Zwróć uwagę na poprawność językową strony, na której przekazujesz dane karty. Fałszywe strony często zawierają błędy, są napisane niegramatycznie.
CO ROBIĆ, GDY ZOSTANIESZ OSZUKANY?
• Koniecznie skontaktuj się z Bankiem.
• Możesz od ręki zastrzec swoją kartę pod nr tel. 828 828 828 lub Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50) lub w aplikacji BS Pay. Jeśli posiadasz aplikację BS Milicz mobilnie, rozparuj ją.
• Poinformuj Policję.