Szanowni Klienci!
We wtorek 27.02.2024 o godz. 9:00 przeprowadzona zostanie aktualizacja usługi eCorpoNet. Prace serwisowe potrwają około godziny. Dokonane poprawki mają na celu usprawnienie obsługi podpisu kwalifikowanego.
Co zrobić po zakończeniu prac serwisowych?
Nowy eCorpoNet
- Klienci, którzy korzystają z podpisu kwalifikowanego, muszą samodzielnie pobrać nową wersję aplikacji SignetHost i ją zainstalować.
- W tym celu po otwarciu strony internetowej banku i zalogowaniu się (ikonka Zaloguj się – Nowy eCorpoNet) klikamy na dole strony napis SignetHost, pobieramy plik i go instalujemy.
- Następnie na stronie logowania przy autoryzacji certyfikatem w menu rozwijalnym należy wybrać typ podpisu cyfrowego (np. Kir Graphite itp.). Wyboru dokonujemy jednorazowo – zostanie on zapamiętany, a jeśli zostanie dokonany niewłaściwy wybór, będzie można go zmienić.
- Po wykonaniu tej operacji można już zalogować się do usługi Nowy eCorpoNet.
Stary eCorpoNet
- Po uruchomieniu aplikacji przy autoryzacji certyfikatem w menu rozwijalnym należy wybrać typ podpisu cyfrowego (np. Kir Graphite itp.). Wyboru dokonujemy jednorazowo – zostanie on zapamiętany, a jeśli zostanie dokonany niewłaściwy wybór, będzie można go zmienić.
- Po wykonaniu tej operacji można już zalogować się do usługi eCorpoNet.