Prace serwisowe w systemie eCorpoNet

23-02-2024

Szanowni Klienci!

We wtorek 27.02.2024 o godz. 9:00 przeprowadzona zostanie aktualizacja usługi eCorpoNet. Prace serwisowe potrwają około godziny. Dokonane poprawki mają na celu usprawnienie obsługi podpisu kwalifikowanego.

Co zrobić po zakończeniu prac serwisowych?

Nowy eCorpoNet

  1. Klienci, którzy korzystają z podpisu kwalifikowanego, muszą samodzielnie pobrać nową wersję aplikacji SignetHost i ją zainstalować.
  2. W tym celu po otwarciu strony internetowej banku i zalogowaniu się (ikonka Zaloguj się – Nowy eCorpoNet) klikamy na dole strony napis SignetHost, pobieramy plik i go instalujemy.
  3. Następnie na stronie logowania przy autoryzacji certyfikatem w menu rozwijalnym należy wybrać typ podpisu cyfrowego (np. Kir Graphite itp.). Wyboru dokonujemy jednorazowo – zostanie on zapamiętany, a jeśli zostanie dokonany niewłaściwy wybór, będzie można go zmienić.
  4. Po wykonaniu tej operacji można już zalogować się do usługi Nowy eCorpoNet.

Stary eCorpoNet

  1. Po uruchomieniu aplikacji przy autoryzacji certyfikatem w menu rozwijalnym należy wybrać typ podpisu cyfrowego (np. Kir Graphite itp.). Wyboru dokonujemy jednorazowo – zostanie on zapamiętany, a jeśli zostanie dokonany niewłaściwy wybór, będzie można go zmienić.
  2. Po wykonaniu tej operacji można już zalogować się do usługi eCorpoNet.
Znajdziesz nas też tutaj