Z satysfakcją informujemy, że od 1 grudnia zapowiadana usługa BLIK jest już dostępna w ofercie naszego Banku dla Klientów indywidualnych posiadających ROR z dostępem do bankowości internetowej. BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez Internet, a dodatkowo wypłacisz gotówkę w bankomacie. Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja BS Milicz mobilnie.
Co to jest kod BLIK?
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który wygenerujesz w aplikacji BS Milicz mobilnie po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu (do pobrania poniżej). Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu możesz wygenerować nowy kod. Kodu używasz jednorazowo, by rozpocząć swoją płatność.
Z BLIK-iem w Banku Spółdzielczym w Miliczu:
- zapłacisz za zakupy i usługi w Internecie,
- zapłacisz za zakupy w sklepie,
- wypłacisz pieniądze w bankomacie.
Kto może korzystać z BLIK-a?
Z BLIK-a mogą korzystać Klienci indywidualni Banku Spółdzielczego w Miliczu, którzy posiadają ROR z dostępem do bankowości internetowej i są użytkownikami aplikacji BS Milicz mobilnie. BLIK działa na urządzeniach z Androidem i iOS (zob. wymagania aplikacji BS Milicz moblilnie). Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem.
Jak płacić BLIK-iem w sklepach lub w Internecie?
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie.
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji.
- To już wszystko - zakupy opłacone.
Jak wypłacać BLIK-iem gotówkę z bankomatu?
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekrenie bankomatu.
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W tabeli możesz sprawdzić, jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
| domyślny | maksymalny |
Wypłata gotówki | 500 zł | 5 000 zł |
Płatności w sklepach | 500 zł | 5 000 zł |
Płatności w Internecie | 500 zł | 5 000 zł |
W momencie uruchomienia aplikacji wszyscy użytkownicy BLIK-a w Banku Spółdzielczym w Miliczu mają ustawione domyślne limity transakcji. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych, możesz to jednak zrobić wyłącznie w systemie bankowości internetowej eBankNet (zakładka Mój profil/Zarządzanie limitami/Limity BLIK) oraz w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Miliczu. Usługę BLIK możesz również wyłączyć - wystarczy w aplikacji BS Milicz mobilnie wejść w zakładkę Więcej/Ustawienia/Zarządzaj kontem BLIK. Ponowne uruchomie usługi BLIK wymaga ponownej aktywacji tej usługi (akceptacji Regulaminu oraz wskazania rachunku ROR).
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji BLIK
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS MILICZ mobilnie
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS MILICZ mobilnie
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSMILICZ mobilnie nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS MILICZ mobilnie. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej lub dzwoniąc do Banku.
Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji BS MILICZ mobilnie
Instrukcja użytkownika systemu MobleNet