Szanowni Klienci,
Informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju przesunął termin udostępnienia możliwości składania wniosków odwoławczych w ramach Tarczy Finansowej PFR dla mikro, małych i średnich firm. Podawany wcześniej termin odwołań, który był wyznaczony od 11 maja, został przesunięty na dzień od 18 maja 2020 r. Dotyczy to firm, które otrzymały już subwencję, ale w kwocie niższej niż wnioskowana.
Termin ten został uzgodniony tak, aby zapewnić sprawne i prawidłowe rozpatrzenie odwołań. Przypominamy, że odwołania będą składane również drogą elektroniczną poprzez formularz w serwisie internetowym Banku, w którym składany był wniosek pierwotny. Przedsiębiorca będzie mógł je złożyć nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do jednej firmy.
Procedura odwoławcza nie dotyczy firm, które otrzymały odmowę wypłaty subwencji - te mogą składać kolejne wnioski o wsparcie od momentu startu Programu, po wcześniejszym wyjaśnieniu wszelkich okoliczności w ZUS, swoim Urzędzie Skarbowym i w Banku.
Szczegółowe dane dotyczące programu dostępne są pod linkiem: