• Urządzenie zaufane

    Urządzenie zaufane

    Urządzenie zaufane – szybsze logowanie do bankowości elektronicznej

    Chcesz szybciej, wygodniej, ale nadal bezpiecznie logować się do bankowości elektronicznej? Skorzystaj z funkcji Urządzenie zaufane!

    Urządzenie zaufane umożliwia szybsze, prostsze, wygodniejsze i – co ważne – bezpieczne logowanie do systemu bankowości elektronicznej eBankNet. Aby skorzystać z powyższego rozwiązania, wystarczy podczas logowania do eBankNet-u dodać swój komputer, telefon lub inne urządzenie mobilne do urządzeń zaufanych. Logowanie to musi być dwustopniowe, co oznacza, że wymaga silnego uwierzytelnienia.

    Jakie urządzenie można dodać jako urządzenie zaufane?

    Urządzenie możesz uznać za zaufane, jeżeli:

    • jest twoją własnością (najlepiej gdy jesteś jego jedynym użytkownikiem),
    • posiada aktywny i aktualny program antywirusowy,
    • jego system operacyjny jest na bieżąco aktualizowany,
    • stosujesz się do zasad bezpiecznego i świadomego korzystania z Internetu,

    Jak dodać swoje urządzenie do zaufanych?

    Logując się do systemu eBankNet, wybierz opcję opcji „Dodaj do zaufanych”.

    Następnie zaznacz formułkę „Oświadczam, że jestem wyłącznym użytkownikiem tego urządzenia i chcę je dodać jako zaufane”. Urządzenie, z którego się logujemy, możemy wtedy dodać do zaufanych.

    Samo dodanie urządzenia jako zaufanego wymaga zastosowania silnego uwierzytelnienia, zgodnie z dotychczas posiadanymi zabezpieczeniami (sms, powiadomienie w aplikacji mobilnej) – później nie będzie już ono potrzebne.

    Po dodaniu urządzenia do zaufanych wystarczy podczas logowania, podać swój login i hasło, bez konieczności używania dodatkowych metod autoryzacji (dotyczy to wyłącznie etapu logowania, sposób autoryzacji przelewów pozostaje niezmienny). Przy każdorazowym logowaniu użytkownik będzie weryfikowany, czy dokonuje logowania przy użyciu urządzenia zaufanego.

    Jak usunąć urządzenie z zaufanych?

    Lista urządzeń zaufanych znajduje się w zakładce Mój Profil na koncie użytkownika systemu eBankNet. W każdej chwili istnieje możliwość usunięcia danego urządzenia z listy.

    Wystarczy zalogować się do bankowości elektronicznej eBankNet, wejść w zakładkę. Mój Profil/Bezpieczeństwo/Zaufane Urządzenia i usunąć dane urządzenie.

    Ważne:

    1. Do urządzeń zaufanych można dodać więcej niż jedno urządzenie – komputer, telefon czy tablet. W przypadku logowania z nieznanego sprzętu system poprosi o dodatkowe potwierdzenie – kodem SMS lub poprzez autoryzację za pomocą powiadomień w aplikacji mobilnej.
    2. Może pojawić się prośba o ponowne dodanie do urządzeń zaufanych komputera lub innych urządzeń, zwłaszcza jeśli zostały zmienione ich parametry (np. zmiana oprogramowania, podłączenie urządzeń zewnętrznych, czyszczenie pamięci podręcznej – ciasteczka itp.).

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj