Co to jest portal „Kartosfera”
Portal służy do zarządzania posiadanymi przez Państwa kartami wydanymi przez Bank Spółdzielczy w Miliczu.
Jak korzystać z portalu „Kartosfera”
Do uzyskania dostępu do portalu niezbędne jest podanie w Banku aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będzie wysłane hasło SMS do pierwszego zalogowania się.
W celu zarejestrowania się na portalu należy:
- Wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl.
- Podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów prosimy o kontakt z Bankiem w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego.
- Wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.
- Ustawić nowe hasło do portalu.
Jakie czynności można wykonać za pośrednictwem portalu „Kartosfera”
Za pośrednictwem portalu mogą Państwo dokonywać następujących czynność:
- Aktywować posiadaną kartę płatniczą.
- Zastrzec posiadaną kartę płatniczą.
- Bezpłatnie zmieniać kod PIN posiadanej karty płatniczej.
- Aktywować zabezpieczenie 3D Secure (bezpieczne transakcje internetowe za pomocą karty płatniczej).
- Wyłączyć/włączyć funkcję płatności zbliżeniowych dla posiadaczy karty płatnicej (o ile karta posiada funkcję zbliżeniową).
- Zmienić limity transakcyjne posiadanej karty płatniczej.
- Zmienić numer telefonu, na który będą przesyłane hasła SMS służące do autoryzacji transakcji internetowych w systemie 3D Secure.
Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” znajduje się TUTAJ.
W razie jakichkolwiek pytań informacji udzielają pracownicy Banku Spółdzielczego w Miliczu (tel. 71 38 40 280 oraz konsultanci Infolinii Banku BPS S.A. pod numerem: 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora) lub 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora).