• Hasło

    Hasło

    Wybierając usługę na hasło zyskujesz możliwość szybkiego uzyskania informacji o stanie środków, wysokości odsetek i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku.

    Wystarczy złożyć dyspozycję aktywacji usługi w wybranej placówce Banku Spółdzielczego w Miliczu. Po ustaleniu indywidualnego hasła możesz uzyskiwać informacje o rachunku przez telefon.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj