Aplikacja BS Milicz mobilnie
BS Milicz mobilnie to aplikacja na smartfon lub tablet umożliwiająca szybki i bezpieczny dostęp do Państwa rachunku i korzystanie z usług dostępnych dotychczas wyłącznie w bankowości elektronicznej. To idealne rozwiązanie dla osób przebywających z dala od komputera, lecz mających dostęp do Internetu.
Aplikacja BS Milicz mobilnie to wygodna i darmowa alternatywa dla SMS-owego uwierzytelniania operacji bankowych. Aplikacja oferuje następujące usługi:
Klienci, którzy chcą skorzystać z usług aplikacji po raz pierwszy, powinni pobrać ją z Google Play lub App Store i sparować swoje urządzenie mobilne z bankowym systemem eBankNet.
Zobacz: Instrukcję parowania aplikacji mobilnej oraz Instrukcję użytkownika w zakładkach Instalacja i parowanie oraz Instrukcja użytkownika.
aplikację można pobrać w e-sklepie Google Play/App Store i korzystać z niej za darmo
aplikacja jest bezpieczna w użytkowaniu i nie zależy od zasięgu telefonii GSM
idealna dla posiadaczy smartfona lub tableta, którzy chcą bankować mobilnie
zalogujesz się do swojej bankowości internetowej – wystarczy dostęp do Internetu
zyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy
uzyskasz informacje o swoich rachunkach, kartach, lokatach i kredytach
wygodnie i za darmo potwierdzisz wszystkie operacje
sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły
szybko i bezpiecznie wykonasz przelew krajowy oraz przelew własny, a także przelew natychmiastowy
stworzysz listę stałych adresatów przelewów
doładujesz telefon sobie lub innej osobie
na jednym urządzeniu mobilnych możesz mieć kilka profili w zależności od liczby posiadanych kont
BS Milicz mobilnie jest dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (6.0 lub wyższy) oraz iOS (iPhone iOS 13.2 i nowsze, iPad iPadOS 13.2 i nowsze, iPod touch iOS 13.2 i nowsze). Warunkiem działania aplikacji jest dostęp do Internetu. BSMilicz mobilnie można pobrać za darmo ze sklepu internetowego Google Play lub App Store (w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego). Uwaga! Na poniższych modelach HUAWEI nie ma możliwości zainstalowania naszej aplikacji: Huawei P40 Pro+, P40 Pro, P40, Mate 30 Pro, Mate 30, P40 Lite, P40 Lite E, Mate Xs, P Smart S, Y6P, Y5P.
Jak dokonać instalacji i parowania?
1. Pobierz aplikację BSMilicz mobilnie ze sklepu internetowego Google Play lub App Store, a następnie zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej eBankNet.
W bankowości elektronicznej w zakładce Mój Profil (1) wybierz: Aplikacja mobilna (2).
2. Następnie wybierz: Aktywuj aplikację mobilną przez SMS.
3. W kolejnym etapie kliknij przycisk Wyślij SMS z kodem (1) i po wprowadzeniu otrzymanego na telefon 8-znakowego kodu kliknij Zatwierdź (2).
4. Następnie zostanie wyświetlony komunikat potwierdzający wysłanie prośby o aktywację aplikacji mobilnej: „Wysłano prośbę o aktywację aplikacji mobilnej. W celu uzyskania kodu parującego skontaktuj się z infolinią banku pod numerem 801 520 920 lub 86 216 13 55”.
5. W celu otrzymania kodu parującego musisz skontaktować się z infolinią banku, dzwoniąc pod numer 801 520 920 lub 86 216 13 55. Infolinia jest dostępna 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Podczas rozmowy pracownik infolinii dokona Twojej weryfikacji, a gdy będzie ona pozytywna – wyśle wiadomość SMS z 13-znakowym kodem parującym. Warto zanotować na kartce numer parujący, będzie potrzebny w kolejnych krokach.
Przykładowy SMS:
6. Po otrzymaniu SMS-a z kodem parującym uruchom aplikację BSMilicz mobilnie, wybierz Rozpocznij i wprowadź otrzymany wcześniej 13-znakowy kod parujący.
7. Następnie podaj swój login do bankowości elektronicznej.
8. W kolejnym etapie aplikacja poprosi Cię o podanie wybranych cyfr z numeru PESEL lub daty urodzenia (w przypadku osób nieposiadających numeru PESEL).
9. Ustal swój (minimum 4-znakowy) indywidualny kod PIN służący do logowania się i autoryzacji operacji w aplikacji mobilnej. Zapamiętaj go!
10. W kolejnym etapie wpisz ponownie utworzony wcześniej indywidualny kod PIN. Jeśli Twój telefon posiada czytnik linii papilarnych lub inne metody logowania biometrią, to możesz ich użyć do logowania się do aplikacji.
11. Na koniec nadaj nazwę tworzonego profilu, która ułatwi jego identyfikację, np. imię i nazwisko.
Jeśli proces przebiegł bez błędów, wyświetlony zostanie komunikat o pomyślnym sparowaniu urządzenia i wyświetli się główny ekran logowania dla sparowanych użytkowników.
12. Gotowe! Możesz już korzystać z aplikacji BS Milicz mobilnie.
Życzymy wygodnego i bezpiecznego użytkowania!
W sprawach związanych z funkcjonowaniem aplikacji
skontaktuj się z infolinią bankowości elektronicznej naszego Banku pod nr:
801 520 920 lub 86 216 13 55
Do pobrania: Instrukcja parowania aplikacji mobilnej
BS Milicz mobilnie jest dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (6.0 lub wyższy) oraz iOS (iPhone iOS 13.2 i nowsze, iPad iPadOS 13.2 i nowsze, iPod touch iOS 13.2 i nowsze). Warunkiem działania aplikacji jest dostęp do Internetu. BSMilicz mobilnie można pobrać za darmo ze sklepu internetowego Google Play lub App Store (w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego). Uwaga! Na poniższych modelach HUAWEI nie ma możliwości zainstalowania naszej aplikacji: Huawei P40 Pro+, P40 Pro, P40, Mate 30 Pro, Mate 30, P40 Lite, P40 Lite E, Mate Xs, P Smart S, Y6P, Y5P.
Do pobrania: Instrukcja użytkownika aplikacji mobilnej
Instrukcja użytkownika
Życzymy wygodnego i bezpiecznego użytkowania!
W sprawach związanych z funkcjonowaniem aplikacji
skontaktuj się z infolinią bankowości elektronicznej naszego Banku pod nr:
801 520 920 lub 86 216 13 55
Do pobrania: Instrukcja parowania aplikacji mobilnej
komunikacja między aplikacją a systemem naszego Banku jest szyfrowana,
dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PIN-em (Android, iOS), za pomocą odcisku palca (Android, iOS) lub z wykorzystaniem Face ID (iOS),
zatwierdzanie operacji dokonywane jest w za pomocą indywidualnego PIN-u,
aplikacja jest chroniona przed próbami włamań – trzykrotne błędne podanie PIN-u powoduje jej rozparowanie i konieczność ponownego parowania z kontem,
kwota dokonywanych transakcji jest ograniczona limitami ustalonymi przez Bank lub Klienta.
Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Ta usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.
Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
(71) 38 40 280
Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55
Infolinia dotycząca kart płatniczych
86 215 50 50