Aplikacja BS Milicz mobilnie

BS Milicz mobilnie to aplikacja na smartfon lub tablet umożliwiająca szybki i bezpieczny dostęp do  Państwa rachunku i korzystanie z usług dostępnych dotychczas wyłącznie w bankowości elektronicznej. To idealne rozwiązanie dla osób przebywających z dala od komputera, lecz mających dostęp do Internetu.

Aplikacja BS Milicz mobilnie to wygodna i darmowa alternatywa dla SMS-owego uwierzytelniania operacji bankowych. Aplikacja oferuje następujące usługi:

  • dostęp do informacji o produktach, które Klient posiada w bankowości elektronicznej tj.: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych i własnych, przelewów natychmiastowych, doładowania telefonu użytkowników.
  • płatności BLIK i przelewy na telefon BLIK - szybkie, darmowe i bezpieczne
  • zakładanie lokat w bankowości internetowej.

 

Klienci, którzy chcą skorzystać z usług aplikacji po raz pierwszy, powinni pobrać ją z Google Play lub App Store i sparować swoje urządzenie mobilne z bankowym systemem eBankNet.

Zobacz Instrukcję parowania aplikacji mobilnej w zakładce Instalacja i parowanie oraz Instrukcję użytkownika.

 

Dlaczego warto?

aplikację można pobrać w e-sklepie Google Play/App Store i korzystać z niej za darmo

aplikacja jest bezpieczna w użytkowaniu i nie zależy od zasięgu telefonii GSM

idealna dla posiadaczy smartfona lub tableta, którzy chcą bankować mobilnie

zalogujesz się do swojej bankowości internetowej – wystarczy dostęp do Internetu

zyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy

uzyskasz informacje o swoich rachunkach, kartach, lokatach i kredytach

wygodnie i za darmo potwierdzisz wszystkie operacje

sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły

szybko i bezpiecznie wykonasz przelew krajowy oraz przelew własny, a także przelew natychmiastowy

stworzysz listę stałych adresatów przelewów

doładujesz telefon sobie lub innej osobie

na jednym urządzeniu mobilnych możesz mieć kilka profili w zależności od liczby posiadanych kont

Przydatne informacje

Napisz do nas

Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 
56-300 Milicz

(71) 38 40 280

Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55

Infolinia dotycząca kart płatniczych

86 215 50 50

info@bsmilicz.com.pl

 

Panel Sygnalisty

Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG 21

Znajdziesz nas też tutaj