System bankowości internetowej eBankNet umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi oraz kontrolowanie kredytów i pozostałych usług takich, jak lokaty czy karty płatnicze.

Aby uzyskać dostęp do eBankNet, należy:

  • złożyć wniosek i zawrzeć umowę o świadczenie usług aby otrzymać własny identyfikator
  • zalogować się do systemu za pomocą hasła aktywacyjnego i ustalić własne hasło do systemu
  • hasła do systemu mogą być przesyłane w formie SMS. Alternatywą wobec SMS-ów jest potwierdzenie w darmowej aplikacji BS MILICZ mobilnie

Opis i zakres usług świadczonych w ramach systemu EBANKNET

System bankowości internetowej https://e24.bsmilicz.com.pl/eba28/ umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi i kontrolowanie stanu rachunków i usług takich jak kredyty i karty płatnicze. Funkcje systemu pozwalają na: 

1. w zakresie rachunków bankowych: 

  • sprawdzanie sald i dostępnych środków na rachunkach bieżących i oszczędnościowych, 
  • sprawdzanie historii rachunków bieżących i oszczędnościowych za ostatni rok ( nie dotyczy rachunku kredytowego), 
  • sprawdzanie stanu rachunków kredytowych, 
  • sprawdzanie limitów kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych, 
  • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji i zestawienia operacji ( nie dotyczy rachunku kredytowego),

2. w zakresie przelewów (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego): 

  • wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych, 
  • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
  • wykonywanie przelewów do ZUS,
  • wykonywanie przelewów do urzędów skarbowych i innych organów podatkowych, 
  • zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi w złotych, 
  • listę złożonych przelewów, 

3. w zakresie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych:

  • wykonywanie przelewów w obrocie dewizowym w złotych i w walutach wymienialnych.

4. w zakresie lokat: 

  • zakładanie lokat z oferty dostępnej w eBankNet, 
  • listę aktywnych lokat,
  • sprawdzanie oprocentowania posiadanych lokat, 

5. w zakresie listy odbiorców (nie dotyczy rachunku oszczędnościowego płatnego na każde żądanie w walutach wymienialnych, rachunku bieżącego w walutach wymienialnych, rachunku Pol-IKE, rachunku kredytowego): 

  • dodawanie, edytowanie i usuwanie danych odbiorcy, 
  • listę zdefiniowanych odbiorców, 

6. zmianę hasła, 

7. otrzymywanie smsKodów (nie dotyczy rachunku Pol-IKE)

8. doładowanie telefonu komórkowego

9. samodzielne zablokowanie dostępu do systemu eBankNet.

System EBankNet jest dostępny dla Użytkowników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (przy czym realizacja zleceń płatniczych następuje w godzinach pracy Banku). 

W celu poprawnej współpracy z Systemem eBankNet, Użytkownicy powinni korzystać ze sprawnego sprzętu komputerowego z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej stosowanie protokołu szyfrującego SSL. Sprzęt komputerowy Użytkowników powinien mieć zainstalowane i działające aktualne wersje systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programów antywirusowych i programów typu „firewall”.

Uwaga! Pracownicy naszego Banku w kontaktach z Klientami nie świadczą usługi zdalnej pomocy przy użyciu pulpitu zdalnego. Tego typu usługa często wykorzystywana jest w atakach socjotechnicznych mających na celu wyłudzenie środków klientów, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy tego typu kontaktach.

Przydatne informacje

Napisz do nas

Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 
56-300 Milicz

(71) 38 40 280

Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55

Infolinia dotycząca kart płatniczych

86 215 50 50

info@bsmilicz.com.pl

 

Panel Sygnalisty

Adres skrzynki do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27946-77078-VBFCG 21

Znajdziesz nas też tutaj