• Karta przedpłacona

    Karta przedpłacona

    Umożliwia dokonywanie płatności z wykorzystaniem środków pieniężnych dostępnych na przypisanym do karty rachunku płatniczym.
    Transakcje autoryzowane są tylko do wysokości salda na rachunku, który należy zasilić przed użyciem karty.

    Karta umożliwia Użytkownikowi dokonywanie następujących operacji w kraju i za granicą:

    • płatności bezgotówkowe za towary i usługi,
    • wypłaty gotówki w bankomatach,
    • transakcje internetowe – również za pomocą aplikacji mobilnych,
    • sprawdzanie limitu autoryzacyjnego w bankomatach oznaczonych logo MasterCard,

    O kartę może wnioskować posiadacz rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, jej okres ważności wynosi maks. 36 mies. Karta i PIN wydawane są w placówkach Banku. Karta funkcjonuje na podstawie dziennych limitów autoryzacyjnych, indywidualnych dla każdej karty MasterCard wydanej dla danego rachunku. Maksymalne limity transakcji to:

    • 1000 PLN dla wypłaty gotówki,
    • 3000 PLN dla transakcji bezgotówkowych
    • 3000 PLN dla transakcji internetowych.

    Karta nie jest automatycznie wznawiana.


    Od 19.07.24 nie musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz dokonać niskokwotowych transakcji online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w portalu kartowym Kartosfera i klikniesz w zakładkę „3D Secure”. Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji.

    Podręcznik użytkownika portalu „Kartosfera” TUTAJ

    20.07. Klient transakcje niskokwotowe   tab

    Dlaczego warto?

    To idealny sposób na korzystanie z gotówki bez dostępu do konta głównego, co daje duże możliwości jej wykorzystania:

    bezpieczny zamiennik karty płatniczej, przeznaczony do zakupów w Internecie – nawet jeśli dane karty wpadną w niepowołane ręce, przestępcy nie będą mogli wykorzystać środków większych niż te zgromadzone na karcie

    nowoczesne kieszonkowe dla dziecka – przydatne podczas wyjazdów wakacyjnych, ale też w codziennym użytkowaniu – rodzic pozwala dziecku uczyć się nowoczesnej bankowości, zachowując kontrolę nad jego wydatkami

    atrakcyjny bonus lub prezent dla bliskiej osoby

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj