• Visa Credit

    Visa Credit

    Karta kredytowa Visa Credit to nowoczesny, wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności. 

    Darmowy pakiet BEZPIECZNA KARTA zapewnia:

    • ubezpieczenie nieupoważnionego użycia karty,
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej z bankomatu przez użytkownika karty,
    • ubezpieczenie zakupionego towaru,
    • ubezpieczenie mienia.

    Okres ważności karty - 5 lat.

    Minimalna spłata karty - 3%, min. 40,00 zł.

    Dlaczego warto?

    0 zł za wydanie karty

    możliwość bezpłatnego użytkowania karty, pod warunkiem aktywnego z niej korzystania

    darmowy kredyt do 51 dni

    limit kredytowy do 20 000 PLN

    bezpłatną usługę automatycznej spłaty zadłużenia karty

    możliwość dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez żadnych opłat

    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    możliwość sprawdzenia wysokości dostępnego limitu kredytowego w bankomacie

    automatyczne wznowienie karty

    możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

    bogata ochrona ubezpieczeniowa – darmowy pakiet BEZPIECZNA KARTA

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:

    • telefonicznie dzwoniąc numer 828 828 828
    • telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie w organizacji rozliczającej transakcje (VISA)
    • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
    • osobiście w Banku.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Zasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych

    1. Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
    2. Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
    3. Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
    4. Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
    5. Kontroluj na bieżąco poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
    6. Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
    7. Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
    8. Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
    9. Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
    10. Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
    11. Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
    12. Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
    13. Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
    14. Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
    15. W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.

     

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
    ul. Trzebnicka 7, 
    56-300 Milicz

    (71) 38 40 280

    Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
    801 520 920 lub 86 216 13 55

    Infolinia dotycząca kart płatniczych

    86 215 50 50

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Panel Sygnalisty

    Znajdziesz nas też tutaj