Darmowy pakiet BEZPIECZNA KARTA zapewnia:
0 zł za wydanie karty
możliwość bezpłatnego użytkowania karty, pod warunkiem aktywnego z niej korzystania
darmowy kredyt do 56 dni bez odsetek
limit kredytowy do 50 000 PLN
bezpłatną usługę automatycznej spłaty zadłużenia karty
możliwość dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez żadnych opłat
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
możliwość sprawdzenia wysokości dostępnego limitu kredytowego w bankomacie
automatyczne wznowienie karty
możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku
bogata ochrona ubezpieczeniowa – darmowy pakiet BEZPIECZNA KARTA
W przypadku utraty karty należy niezwłocznie dokonać jej blokady w jeden podany poniżej sposób:
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w Banku, który wydał kartę debetową, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
1. Zapamiętaj numer telefonu: 828 828 828 – dzwoniąc pod niego, zastrzeżesz kartę w przypadku jej utraty.
2. Zapamiętaj numer PIN. Nie ujawniaj nikomu swojego numeru PIN. Nie przechowuj numeru PIN z kartą.
3. Sprawdź, czy przesyłka z kartą i numerem PIN jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli zauważalne są znamiona otwarcia koperty, skontaktuj się z nami.
4. Podpisz kartę zaraz po otrzymaniu.
5. Kontroluj na bieżąco poprawność obciążeń na wyciągach bankowych lub w bankowości elektronicznej.
6. Wprowadź limity transakcyjne dla operacji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.
7. Pamiętaj o aktualizowaniu danych teleadresowych w bazie Banku. Postaraj się być dostępnym pod numerem telefonu kontaktowego, aby w razie konieczności potwierdzić wykonanie transakcji.
8. Nie trać karty z zasięgu wzroku w czasie zakupu i nie pozwól, by sprzedawca zabrał kartę na zaplecze w celu dokonania transakcji.
9. Chroń numer karty i kod CVV2, CVC2 (trzy cyfry umieszczone za paskiem do podpisu na odwrocie karty), aby osoby postronne nie weszły w ich posiadanie. Jeżeli nie będziesz płacił w Internecie to dla bezpieczeństwa możesz wydrapać trwale ten numer.
10. Pamiętaj, że nie dzwonimy i nie wysyłamy do użytkowników listów lub wiadomości email z prośbą o podanie numeru PIN czy numerów kart. Kiedy otrzymasz taką wiadomość, nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom Bank o zaistniałym incydencie.
11. Unikaj dokonywania transakcji u nieznanych i niesprawdzonych sprzedawców internetowych (np. strony z treściami pornograficznymi, kasyna internetowe lub strony nieznanych szerzej firm oferujące markowy towar po nieprawdopodobnie atrakcyjnych cenach) Przed dokonaniem transakcji zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i sprawdź, czy transmisja danych jest szyfrowana (ikona zamkniętej kłódki lub kluczyka w oknie przeglądarki internetowej oraz adres strony rozpoczynający się od https://, a nie http://
12. Nigdy nie ujawniaj numeru PIN podczas transakcji internetowych. Do ich potwierdzenia służy kod CVV2, CVC2 umieszczony na odwrocie karty, numer karty, data ważności karty.
13. Wykonuj transakcje internetowe tylko z zaufanych komputerów, do których masz wyłączny dostęp lub które wykorzystywane są przez niewielkie grono zaufanych osób.
14. Przysłaniaj ręką/portfelem klawiaturę bankomatu lub terminala płatniczego podczas wprowadzania numeru PIN, aby osoby postronne nie były w stanie odczytać wpisywanego kodu.
15. W aplikacji kartosfera.pl możesz zmienić PIN, limity transakcyjne gotówkowe, bezgotówkowe, internetowe, a także zastrzec kartę oraz wyłączyć zbliżeniowość karty.
Bank Spółdzielczy w Miliczu (Centrala)
ul. Trzebnicka 7, 56-300 Milicz
(71) 38 40 280
Infolinia bankowości elektronicznej (czynna 24/7)
801 520 920 lub 86 216 13 55
Infolinia dotycząca kart płatniczych
86 215 50 50